|
Midwest ITS Education Sp. z o.o. ul. Dostępna 54, 01-490 Warszawa tel. (22) 638-09-86
| |
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 2953 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | OFERUJEMY:
- szkolenia otwarte - szkolenia zamknięte - szkolenia outdoorowe - szkolenia eLearning - szkolenia EFS - M&M english
|
Jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce, specjalistami w profesjonalnej edukacji dorosłych z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, umiejętności kierowniczych i osobistych oraz marketingu. Działamy od 1996 roku.
Nasza lista referencyjna liczy prawie 1 000 firm międzynarodowych i polskich. Nasze doświadczenie w Polsce sięga ponad 5 tys. dni szkoleniowych (w szkoleniach otwartych i zamkniętych) i kilkudziesięciu tysięcy uczestników naszych szkoleń.
Wartości Midwest ITSE
- Rzetelność
- Obsługa klientów
- Wyobraźnia
- Gotowość do zmian
- Zaangażowanie
- Odpowiedzialność
- Brak barier
- Energia i tempo działania
- Komunikacja
- Praca zespołowa
- Pokora
- Szkolenie i Rozwój
Doświadczenie
Mamy za sobą setki briefingów i ponad 5 tys. dni szkoleniowych. W naszych szkoleniach wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i pracowników z firm polskich i międzynarodowych.
Posiadamy doświadczenie w dużych projektach wprowadzających produkt na rynek, podnoszących jakość zarządzania oraz obsługi Klienta, programach zmian i restrukturyzacji oraz korporacyjnych systemach szkoleniowych.
Midwest ITSE posiada doświadczenie oraz znaczącą znajomość wielu sektorów: usług B2B oraz detalicznych, sektora farmaceutycznego, finansowego i bankowości, FMCG, IT, przemysłowego, telekomunikacyjnego oraz ubezpieczeniowego.
|
OFEROWANE SZKOLENIA
- Asertywność w kontaktach biznesowych
- Assessment Center / Development Center
- Badania internetu i badania rynku za pomocą internetu
- Badania marketingowe
- Badanie efektywności działań reklamowych
- Budowanie silnych marek
- Budowanie wizerunku w sieci
- Budowanie zespołu. Jak stworzyć zespół, który wygrywa.
- Charyzmatyczny przywódca
- CHIŃSKA KULTURA BIZNESU. JAK ODNIEŚĆ SUKCES W CHINACH?
- Coaching menedżerski
- Delegowanie jako kluczowa kompetencja menedżera
- E-commerce w praktyce
- Efektywna komunikacja perswazyjna
- Efektywna komunikacja w zespole
- Efektywne zarządzanie zespołem
- Jak budować dobre relacje będąc asertywnym
- Jak budować relacje inwestorskie w Internecie
- Jak motywować zespół do efektywnego działania
- Jak podnieść efektywność osobistą i działać skuteczniej
- Jak rozpoznać stres i efektywne go zwalczać
- JAK SZYBKO I SKUTECZNIE ZAADAPTOWAĆ SIĘ W POLSKICH REALIACH BIZNESOWO – ORGANIZACYJNYCH?
- Komunikacja kryzysowa
- Kreatywne myślenie
- Marketing relacji - jak nie stracić Klientów w czasie recesji ?
- Marketingowe zarządzanie produktami i komunikacją
- Mind mapping - interaktywne mapy myśli
- Mowa Ciała
- MSP w internecie
- Narzędzia marketingu w Internecie
- Negocjacje handlowe
- Obsługa Klienta przez telefon
- Ochrona danych osobowych
- Performance marketing
- Podnoszenie jakości obsługi Klienta
- Postawa asertywna
- Profesjonalna obsługa reklamacji
- Profesjonalne prowadzenie spotkań
- Profesjonalne techniki sprzedaży
- Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikiem
- Przywództwo w czasach kryzysu
- Public Relations w Internecie – nowe metody komunikacji
- Public Relations – jak strategicznie zaplanować i skoordynować całość działań
- Rekrutacja i selekcja kadr
- Rola internetu w promocji firmy i marki
- Rozmowy sprzedażowe
- Rozwiązywanie konfliktów
- Skuteczna komunikacja werbalna
- Społeczności Internetowe - tworzenie i wykorzystanie w działalności biznesowej
- Strategiczne planowanie mediów
- Sztuka prezentacji
- Techniki relaksacyjne
- Telefoniczny savoir - vivre
- Telemarketing - efektywna sprzedaż przez telefon
- Train the trainer - skuteczne narzędzia pracy trenerskiej
- Transformująca komunikacja
- Umiejętności kreatywnego myślenia
- Umiejętności negocjacyjne
- Umiejętności planowania dnia
- W jaki sposób zarabiać na reklamie w Internecie?
- Warsztaty strategicznego planowania marketingowego
- Workshop for foreign managers - How quickly and effectively adapt to the polish business enviroment?
- Wykorzystanie Internetowych społeczności w marketingu
- Wykorzystanie społeczności internetowych w marketingu - matody działań ePR
- Wypalenie zawodowe
- Zarządzanie czasem i priorytetami
- Zarządzanie dla młodych menedżerów
- Zarządzanie projektami europejskimi
- Zarządzanie projektami wg metodyki PMI
- Zarządzanie projektami wg metodyki Prince 2
- Zarządzanie przez cele
- Zarządzanie strategiami reklamowymi
- Zarządzanie zespołem handlowców
- Zarządzanie zmianą
- Zdobywanie nowych klientów
- "Znowu zebranie" - profesjonalne prowadzenie spotkań
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|